Bewertungen von Sushi 8 Heeze

Neue Beurteilungen

5.0
Evers
5 September 2025
FV
3 September 2025
Verlijsdonk
3 September 2025

Genoten van de sushi, altijd zo goed verzorgd en erg lekker!

van der Linden
30 August 2025

Wat een heerlijke verse sushi en snacks Top

Antoin
29 August 2025

Was weer erg lekker. Bediening achter de balie heel erg vriendelijk!

Maja Game
27 August 2025

Was weer genieten lekker vers dikke 10 bedankt tot de volgende

Jannyvanderaalst@gmail.com
27 August 2025

Het was erg lekker

van der Linden
23 August 2025

Heerlijke sushi en gebakken garnaaltjes

Else Renders
23 August 2025
Aniek van Boetzelaer
21 August 2025

De sushi rijst is iets te droog en de zeewiervellen zijn oud en chewy. De mayonaise is te zoet en bij de gyoza hoort eigenlijk een gefermenteerde soya saus. Ik houd van iets meer authentieke sushi met verse ingrediënten, niet aangepast naar Nederlandse smaak.

Stefan Fraikin
18 August 2025
J Luijben
17 August 2025
Theo
16 August 2025

heerlijke versie sushi, weer genoten

R
15 August 2025

Lekker eten, word snel en heet bezorgd.

Sandra
14 August 2025

De Sushi is heerlijk!!! Alleen de app werkt niet goed. Ideal betaling krijg ik regelmatig foutmelding, creditcard gebruikt, systeem geeft aan dat ik betaald heb. Bestelling en betaling komen niet aan? Ook kan je niet op de app zien hoeveel punten je hebt gespaard. De app zou nog verbeterd kunnen worden, door ook bv terug te kijken naar je gedane bestellingen. Bij Sushi 8 vertelden ze dat meerdere mensen problemen ervaren met de betaling/ app. Aardige mensen werken er bij Sushi 8 in Heeze.

H.J. van der Kruis
12 August 2025

Erg lekkere sushi gegeten klaargemaakt door zeer vriendelijk personeel. Een aanrader đŸ‘đŸ»

Richelle
11 August 2025
Yvonne
6 August 2025

Heerlijk gegeten, top kwaliteit

Jeannette
4 August 2025
Jolanda
4 August 2025

Heerlijke sushi, niets op aan te merken! Altijd vers en smaakvol. Als het wat minder prijzig was, zou ik zeker vaker bestellen.

Saskia
4 August 2025

Echt top!!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kim
3 August 2025

Heerlijk. Lekker en vers.

Marc
2 August 2025

TOP gegeten 👌

Elisabeth
2 August 2025

Zoals altijd heerlijke sushi. En deze keer wel op tijd bezorgd, dat was een verrassing!

Andrea
1 August 2025

Een lange levertijd (80 min) voor wel daarna heerlijke sushi

Fathiazar
17 Juli 2025

The sushi is high-quality and fresh, with a good variety, and fast delivery. It will be nice to have a tuna lovers' box and more variety in the Pokebowls.

Hennie van der Gouw
13 Juli 2025

Keurig op tijd bij het bezorgen, goed verzorgd en eten zeer goed

Maaike jansens
9 Juli 2025

Het was echt lekker maar ik was zeer verbaast dat er geen chopsticks aanwezig waren


Irene
6 Juli 2025

Heerlijke sushi, prima kwaliteit en mooie presentatie ook bij bezorging. Echt een aanrader en doen we snel weer!

Hein
6 Juli 2025

Heerlijke sushi

Maja Game
6 Juli 2025

Dit was vanavond adembenemend heel erg goed tot snel

Louise-Charlotte van Mierlo
4 Juli 2025

In een woord geweldig! We hebben ervan genoten en vonden het erg leuk, dat we iets extra en een voucher kregen, omdat het iets langer duurde.

Arianne
2 Juli 2025

Heerlijke sushiboot gegeten

W van Gestel
30 Juni 2025
Bakker
26 Juni 2025

Snelle service, heerlijke sushi’s!

Nanne
23 Juni 2025

Vanavond sushi bij jullie bestelt. Ik heb deze bestelling nooit ontvangen. Ik heb om 20:08 een mailtje gehad dat de bestelling onderweg was maar er is hier niemand aan de deur geweest om sushi te bezorgen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

E Engels
22 Juni 2025

Prachtig opgemaakte schaal en de viooltjes maken het af. Hij was weer zalig.

Rina
21 Juni 2025

Heerlijk en goed verzorgd!!!

Jeroen
17 Juni 2025

Erg goed, heel smaakvol

Cindy
14 Juni 2025
Dion
10 Juni 2025

2,5u moeten wachten op een meat box. Het is al vaker mis gegaan maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.

Coby
9 Juni 2025
Arts
2 Juni 2025

De sushi was heerlijk. Er ging even iets mis met de bezorging, waardoor we de verkeerde bestelling kregen, maar dat was binnen 30 minuten opgelost met wat extras er ook nog bij. Zeker het wachten waard, want de sushi is hier altijd heerlijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ruud
27 Mai 2025
Anha
24 Mai 2025

De sushi was op zich goed hoor. Maar als ik kani maki bestel, dan verwacht ik dat ook te krijgen. Maar helaas geen krab te vinden. Wel vieze komkommer.

Antwort von Sushi 8

Dank je wel voor je bericht en onze excuses voor het ongemak. We nemen dit serieus en bespreken het met het betreffende filiaal. Mocht je nog niet geholpen zijn, neem dan gerust contact met ons op via info@sushi-eight.nl. Dan kijken we graag met je mee. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Dorien
22 Mai 2025

Het was erg lekker.

Janneke
17 Mai 2025

Heerlijk! Best aan de prijs, maar zeker goede kwaliteit. Gaan we vaker doen:)

Habraken
17 Mai 2025
Renders
12 Mai 2025

Dat het druk is dat kan, maar als je begin middag al besteld en het dan meer dan een uur later pas , na zelf bellen, pas geleverd word en ook nog niet compleet , betaalde extra saus ontbrak, dan vinden wij dat slecht. Op zijn minst een bericht van jullie kant zou dan gewenst zijn. We haddden het dan evt zelf kunnen ophalen als dat voor de drukte beter gewerkt had. We waarderen het berichtje achteraf wat we gehad hebben .

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Het spijt ons te horen dat er iets misging met je bestelling. We stellen het op prijs dat je dit aangeeft en pakken dit intern op. Mocht je nog niet geholpen zijn, neem dan gerust contact met ons op via info@sushi-eight.nl. Dan kijken we graag met je mee. Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Lotte
11 Mai 2025

Weer te laat

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marc
11 Mai 2025
Judith
10 Mai 2025

Lekkere smaakvolle sushi

Cees van Arendonk
7 Mai 2025

Helemaal top we hebben genoten

Jeannette
4 Mai 2025

Lekker van smaak....

Marly
2 Mai 2025

Heerlijk, een aanrader!

Linda
30 April 2025

Bestelling was op tijd en het eten was perfect. We hebben wederom gesmuld!

Tonnie
29 April 2025

Heerlijk

AT
27 April 2025
Arno
26 April 2025

Heerlijke sushi ! Goeie combi’s en super kwaliteit vis en vlees 👌 smaak 👌

Caroline Verduijn
25 April 2025
Cecile
24 April 2025
Bea Hoogendijk
20 April 2025
Gwen
19 April 2025
Theo
14 April 2025

Super vers en super lekker

Ruud
13 April 2025
Piotr
12 April 2025

Definitely the best food you can get in Heeze-Leende area on delivery. Always on time, doesn’t matter if it’s delivery or pick-up - quality and taste stays top!

Antwort von Sushi 8

Dear Piotr, we are very pleased to hear about your positive experiences about us. Thanks for taking the time to write this review, hope we can serve you again soon!

Nikola
5 April 2025

Dit is de 3e keer die ik heb bij jullie sushi besteld wn dat is de beste sushi die ok ooit heb gegeten!

Antwort von Sushi 8

Geachte Nikola, Wij zijn verheugd om te horen over uw fijne ervaring bij ons en wij willen u ook bedanken voor het tijd nemen om deze review te schrijven. Wij hopen u snel weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Team Sushi Eight

Natasha
5 April 2025

Vriendelijke mensen en de sushi is er erg lekker De koks weten duidelijk wat ze doen !

Paul Schreuder
3 April 2025

Super lekkere verse sushi

Susan
30 MĂ€rz 2025

Duurt een beetje lang voordat het bezorgd wordt maar is wel erg lekker

Debbie
29 MĂ€rz 2025

Altijd lekker!

Marieke
28 MĂ€rz 2025

Het was lekker snel klaar en heerlijk 😋. 14 st voor 8,- is echt waar voor je geld.

jeffrey
25 MĂ€rz 2025

Nu voor de tweede keer besteld de kwaliteit blijft en is nog steeds SUPER !!!!

jeffrey
19 MĂ€rz 2025

Super lekker gegeten en waar voor je geld !!!!

Antwort von Sushi 8

Hoi Jeffrey, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en we zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Raymond
17 MĂ€rz 2025
Peter
17 MĂ€rz 2025

Kwaliteit oké maar niet meer dan dat. Wasabi en gember tegenwoordig in plastic zakje en dat is niet oké. Waarschijnlijk goedkoper. Plastic toeslag wordt gebruikt om meer winst te genereren. Bedrag van plastic toeslag wordt ook iedere keer hoger terwijl dit geen regel/wet van de overheid is. De Sushi wordt ook iedere keer duurder en feitelijk staan de huidige prijzen niet meer in verhouding tot het geleverde. Denk dat ik geen Sushi meer bestel in Heeze. Verder was de bestelling niet binnen het aangegeven venster geleverd.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Sushi 8

Beste Peter, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Denise
15 MĂ€rz 2025

Super lekkere sushi en heel vriendelijk personeel!

Antwort von Sushi 8

Hoi Denise, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en we zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Ria
14 MĂ€rz 2025

Erg lekker

Antwort von Sushi 8

Hoi Ria, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en we zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Kris
9 MĂ€rz 2025

Dankjewel, was weer lekker eten đŸ‘Œâ˜€ïž

Antwort von Sushi 8

Hoi Kris, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en we zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Hein
7 MĂ€rz 2025

Erg lekker

Antwort von Sushi 8

Hoi Hein, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en we zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Linda
3 MĂ€rz 2025

Heerlijk gegeten. Sushi was lekker opgemaakt en van goede kwaliteit. Jammer dat de gratis saus bij de gefrituurde garnalen en de gyoza er niet bij zat.

Antwort von Sushi 8

Hoi Linda, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Onze excuses, we zullen hier de volgende keer meer op letten. We zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight!

Heeze
1 MĂ€rz 2025

Op tijd klaar, goede sushi

Antwort von Sushi 8

Hoi Heeze, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en we zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Trudy
1 MĂ€rz 2025
Ward Spierts
27 Februar 2025

Lekker genoten van de poke bowl altijd tevreden !

Antwort von Sushi 8

Hoi Ward, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en we zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

a. maas
24 Februar 2025
Robert Koelink
16 Februar 2025

Beste Sushi Eight! Vandaag weer bij jullie besteld. Sushi wederom erg lekker alleen was de bestelling niet compleet. Ik miste de Beef truffle roll die ik had besteld. Dat was jammer. Het was het lekker, maar nu dus net te weinig. Mvg Robert

Antwort von Sushi 8

Beste Robert, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Raymond
16 Februar 2025

Heerlijk!

Antwort von Sushi 8

Hoi Raymond, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en we zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Lotte
16 Februar 2025

Veel te laat en we zouden wat extra’s krijgen wat niet gebeurd is.

Antwort von Sushi 8

Beste Lotte, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Lianne
15 Februar 2025

"Hartelijk dank voor uw bestelling bij Sushi 8. Om onze dienstverlening te verbeteren horen we graag wat u van onze producten en service vindt" - 3 maal in korte tijd bestelling ruim 1 uur te laat..bij telefoontje twijfelende antwoorden..warme producten koud..zo jammer dat er gevraagd wordt naar een recensie om evt de service te verbeteren en er niets mee gedaan lijkt te worden.. Tip: laat de klant weten wanneer de bezorging door drukte uit dreigt te lopen..

Antwort von Sushi 8

Beste Lianne, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Dominique
15 Februar 2025

Kwamen ophalen in de zaak, online besteld. Zou nog 20 min duren. Dit werd 1 uur en 30 minuten....vooraf (bv 6 uur van te voren) bestellen om op een bepaalde tijd op te halen heeft geen zin. Afgesproken tijd wordt eigenlijk nooit gehaald. Hier zit in de planning iets helemaal mis

Antwort von Sushi 8

Beste Dominique, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Twan
15 Februar 2025

1,5 a 2u te laat bezorgd ondanks bestelling 1 dag van te voren om dit te voorkomen

Antwort von Sushi 8

Beste Twan, vervelend om te horen dat het mis is gegaan met uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Zou u een mail willen sturen naar info@sushi-eight.nl als u nog niks van ons heeft gehoord. Vermeld hierbij uw gegevens en deze review dan zorgen wij voor een goede afhandeling en tegemoetkoming voor het ongemak. Met vriendelijke groet Team Sushi-Eight

Jan van den Berg
14 Februar 2025

Goed eten. Was veel te vroeg, maar hielpen mij tussendoor thx

Antwort von Sushi 8

Hoi Jan, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en we zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Katy
14 Februar 2025
Wil
14 Februar 2025

Prima!

Antwort von Sushi 8

Hoi Wil, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en we zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

hein
10 Februar 2025

Ik had Ebi fry garnalen besteld en betaald, maar thuis bleken er mini loempia's in de tas te zitten. Erg jammer. De sushi was verder erg lekker.

Antwort von Sushi 8

Wat vervelend om te horen. Hopelijk heeft u toch genoten van uw sushi!

Lotte
8 Februar 2025

De warme dingen waren ijskoud en de bestelling kwam 20 min later dan dat er stond dat de bestelling onderweg is, terwijl het 1 min rijden is.

Antwort von Sushi 8

Wat vervelend om te horen. Hopelijk heeft u toch genoten van uw sushi!

Stefan Fraikin
30 Januar 2025

lekker gegeten!

Antwort von Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en we zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Ria van Dommelen
29 Januar 2025

Het was goed ,zag er goed uit, bestelling was er snel. Het enige puntje is dat de stukjes voor mij te groot zijn en sommige in tweeën moet bijten, we hebben verder niks te klagen.

Antwort von Sushi 8

Hoi, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor deze positieve feedback en we zien u graag snel weer terug bij Sushi-Eight

Lianne
28 Januar 2025

Ruim 25 minuten te laat...als de bezorging uitloopt kan,maar laat dan iets weten..mini loempia's waren niet meer warm..

Tom
26 Januar 2025

Het eten was koud en kwam 45 minuten te laat.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.